Wymiany/Zwroty/Reklamacje

Czy mogę oddać zakupiony produkt? Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient
Klient jest proszony o poinformowanie sklepu na adres kontakt.missmis@gmail.com, a następnie o odesłanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym oraz oryginałem formularza zwrotu (wzór do pobrania

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego? Każdy klient może wymienić produkt w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu Klient proszony jest o poinformowanie sklepu na adres kontakt.missmis@gmail.com, a następnie odesłanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym oraz oryginałem formularza wymiany (wzór do pobrania) - opłaty na ponowną wysyłkę należy dokonywać na nasz numer konta podany w informacji o firmę w tytule "WYMIANA"

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony? Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (wzór do pobrania) i wysłania z towarem. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. Reklamacje wynikające z różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które są skutkiem różnych ustawień parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Czy mogę oddać produkt zakupiony na fakturę VAT? niestety w przypadku zakupu na fakturę/na firmę nie ma możliwości jego zwrotu, ani wymiany

Na jaki adres odesłać rzeczy do zwrotu/ reklamacji? 

Adres do wysyłki:

OKBRAND

ul. Przesmyckiego 17a

05-500 Piaseczno

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl