Najczęściej zadawane pytania

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła? W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy posiadanie login i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?Nie, posiadanie login i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym? Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

Czy ceny zawierają podatek VAT? Tak ceny, które podajemy są cenami brutto(zawierają podatek).

Czy mogę wycofać złożone zamówienie? Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki o ile zamówienie nie poszło jeszcze do realizacji.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu? O ewentualnej zmianie proszę jak najszybciej poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje modyfikację w wysyłce o ile zamówienie nie poszło jeszcze do realizacji.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce? Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia? Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.

Czy zakup można odebrać osobiście? Bardzo nam przykro, ale prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Czy można przymierzyć/obejrzeć towar przed zakupem? Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową, nie ma możliwości przymierzenia, obejrzenia obuwia przez zakupem.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent? Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować.

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań? Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi? Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne rozmiary można wybierać tylko z belki rozmiarowej.

Jakie są koszty dostawy paczki? Koszty dostawy są uzależnione od wagi oraz rodzaju dostawy . Najlepiej dodać produkty do koszyka i jeszcze przed zakupem dostaną Państwo informację o całkowitych jej kosztach.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie? Mbank 32 1140 2004 0000 3502 7409 9135 w tytule proszę podąć numer zamówienia.

W jakim czasie muszę dokonać wpłaty za zakupione przedmioty? Na wpłatę za zakupiony towar czekamy 10 dni.

Czy otrzymam fakturę VAT? Tak oczywiście, wystawiamy faktury VAT.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar? Płatność za towar może być dokonywana za pomocą przelewu bankowego lub szybkiej płatności transferuj.pl.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Czy mogę oddać zakupiony produkt? Tak oczywiście każdy klient może zwrócić towar do 14 dni bez podania przyczyny. Więcej informacji tutaj

Czy mogę reklamować zakupiony towar? Tak jest możliwość reklamacji zakupionego towaru. Więcej informacji tutaj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl